Maar ik heb alvast enkele vragen aan jullie. Ik wil een ieder vragen om te antwoorden.
Wil je de sweep generator alvast bouwen, of wacht je liever op een complete set? Dat in verband met verzendkosten.
Wil je meer dan één sweep generator print? Voor de analyzer heb je één nodig, maar sommigen hebben meer toepassingen waarin ze deze print willen gebruiken.
-------
Dan moet de counterprint getest worden. Het huidige schema is niet aangepast en lijkt te werken in de oude analyzer van Timo. Om er zeker van te zijn dat deze ook in ons nieuwe ontwerp werkt, willen we daar ook een prototype print van maken. Harry, ben jij bereid om nog een printje voor ons te etsen? Ik wil dan wel een sheet afdrukken, of jou een PDF toesturen. Laat maar weten wat er mogelijk is. Als deze goed werkt, dan zullen ook deze printen besteld worden.
-------
Voeding: Willen jullie alvast uitkijken naar een geschikte transformator? Deze moet ongeveer 15V leveren en ca. 1A. Laat een reactie op dit bericht achter, als je geen trafo kan vinden. De print voor de voeding zal later besteld worden.
-------
MF print: dit is eigenlijk nog het enige wat qua ontwerp iets aangepast moet worden. Daar is Timo nu druk mee. Daar hebben we nog wat 10,7MHz trafootjes voor nodig. Alhoewel we al ver komen; Timo denkt voor 20 man trafootjes in huis te hebben. De nieuwe MF print gaat getest worden met een nieuw IC. Ook daarvan worden daarna printen besteld.
-------
Willen jullie tevens even uitkijken naar een geschikte behuizing?
Ander goed nieuws: waarschijnlijk kunnen de overige leden hoger dan nummer 10 ook in aanmerking komen voor een redelijk compleet pakket. Enkele onderdelen zullen jullie wel zelf moeten bestellen, zoals bijvoorbeeld meerslagenpotmeters. Daar hebben we maar 20 stuks van (genoeg voor 10 man).
Oke... dat was het weer voor vandaag! Reageren maar!