Handleiding Barco VSD200 MKII

Subforum specifiek over 70cm ATV (434.250MHz)
Dustin
.
.
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 nov 2011, 22:46
Roepletters: PE1OZS

Handleiding Barco VSD200 MKII

Ongelezen bericht door Dustin »

Hallo,
Afgelopen week heeft een mede amateur me geholpen aan een link naar dit forum om hier vervolgens de handleiding van mijn Barco Pulsar modulator te vinden. Ben ik erg blij mee.

Vervolgens kwam ik op het idee om eens te vragen of een van de lezers van het forum wellicht beschikt over de documentatie van een ander Barco component. Het betreft hier een Barco UHF ontvanger met slechts één instelbare frequentie op basis van een kristal, met de volgende gegevens: Pnr:V9511902 of V9511904, VSD200 MKII BG Stereo

Wie kan me aan deze documentatie helpen? Deze ontvanger heb ik al op 434.25 kunnen zetten, maar ik kan niet vinden welke jumper(s) moeten worden verwijderd/geplaatst om de video squelch te disablelen. Ding hang al bij PI6ZTM functioneerd, maar het zou leuk zijn om de wat zwakkere signalen te kunnen zien. Een aardige constatering is dat tot nu toe er nog weinig storing te zien is geweest op 70cm. Zelf kom ik op 70cm met 2 watt over de ingang met een zeer dikke B5 zonder storing binnen over afstand van +/- 6 km...

Ik hoop dat iemand kan helpen...

Groet,
Dustin de PE1OZS
Plaats reactie