Examen F en N 7-3-2012

Voor als je het niet in een andere rubriek kwijt kunt
Gebruikersavatar
elsinga
.
.
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 aug 2011, 17:15
Roepletters: PC5E
Locatie: Sintjohannesga / JO22WW
Contacteer:

Re: Examen F en N 7-3-2012

Ongelezen bericht door elsinga »

Stan,
PA8C schreef:PS Hieronder tref je mijn aantekeningen aan die ik gedurende de cursus heb gemaakt.
F-Cursus aantekeningen.pdf
Hele mooie set aantekeningen! Nu heb ik op mijn site een setje aantekeningen en examens staan en daar zou ik deze PDF graag aan toe voegen of naar linken (uiteraard met bronvermelding). Mag dat van jou? Want zonder toestemming is dat niet netjes. ;)
PC5E / Robert Elsinga
Icom IC7000, Kenwood TH-F7E, MFJ-926B+random wire, X50N, Polmar DB-50M
http://www.pc5e.nl
Gebruikersavatar
PA8C
.
.
Berichten: 140
Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:17
Roepletters: DK2CA
Locatie: Kluse DLD

Re: Examen F en N 7-3-2012

Ongelezen bericht door PA8C »

Hallo Robert,

Allereerst natuurlijk proficiat met het behalen van de F-licentie in j.l. september.
Dank je voor het compliment betreffende de set aantekeningen.
Ik heb er geen probleem mee als je deze set aantekeningen erbij wilt zetten op jouw website.
Mijn idee hierover is, als het een ander persoon zou kunnen helpen, waarom niet?
Hierbij dus toestemming om het op te nemen op jouw website.
Ikzelf heb er heel veel baat bij gehad om deze aantekeningen verder uit te werken en te delen met mijn medecursisten in Hilversum. Het voordeel wat je hiermee behaald is dat je de leerstof nogmaals voorbij ziet komen tijdens de uitwerking op de PC en er veel meer in het geheugen blijft hangen. Vooral de soms zeer lastige formules en berekeningen konden zo een stuk eenvoudiger worden opgelepeld uit de "grijze massa".

73, Stan/PA8C

PS De set aantekeningen zijn door mij met een password beveiligd in Acrobat.
De beste lineair is nog altijd een goede antenne!

The best linear is still a good antenna!
Gebruikersavatar
elsinga
.
.
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 aug 2011, 17:15
Roepletters: PC5E
Locatie: Sintjohannesga / JO22WW
Contacteer:

Re: Examen F en N 7-3-2012

Ongelezen bericht door elsinga »

Stan, dank! Ik ga ze (uiteraard met bronvermelding) op mijn site zetten bij mijn examenuitwerking. De mijne is veel uitgebreider dan de jouwe en beide varianten hebben zo hun voordelen. ;) En ik heb dezelfde insteek als jij: als iemand er wat aan heeft is dat prima. Het heeft mij in elk geval zeker geholpen om mijn uitwerking te maken.
PC5E / Robert Elsinga
Icom IC7000, Kenwood TH-F7E, MFJ-926B+random wire, X50N, Polmar DB-50M
http://www.pc5e.nl
Plaats reactie