Nieuw subforum!

Speciaal subforum voor ATV nieuwsmeldingen. Nieuws en actualiteiten over amateur televisie!

Moderator: PA3CRX

Forumregels
Dit is een speciaal subforum voor ATV nieuwsmeldingen. Nieuws en actualiteiten over amateur televisie!
Tip: gebruik het abonnementssysteem om automatisch mails te ontvangen in geval van nieuwe berichten. Zie uitleg in dit subforum.
Gebruikersavatar
Tjalling PE1RQM
Forum beheerder
Forum beheerder
Berichten: 1091
Lid geworden op: 09 feb 2007, 22:13
Roepletters: PE1RQM
Locatie: Leusden
Contacteer:

Nieuw subforum!

Ongelezen bericht door Tjalling PE1RQM »

Hier komen nieuwsmeldingen over amateur televisie. Dit subforum vervangt de ATV nieuwsserver die Roel PA1DYK tot voor kort nog in gebruik had.
PA9NL
.
.
Berichten: 45
Lid geworden op: 18 aug 2008, 14:05
Roepletters: PA9NL
Locatie: Oosthuizen (Noord-Holland)

Re: Nieuw subforum!

Ongelezen bericht door PA9NL »

Leuk!!
Ik ben benieuwd.
Is het ook misschien de bedoeling om je atv ervaringen hier dan te delen ?
En mogelijk voor de rubriek in "ons" amateurblad waar PA1DYK zich voor inzet te plaatsen ?

Marcel.
PA1DYK

Re: Nieuw subforum!

Ongelezen bericht door PA1DYK »

Beste ATV liefhebbers,

In Electron van Mei 2012 zal ik verslag doen dat dit de nieuwe ATV nieuwsserver is. Aankondigingen van naderende ATV contesten zullen hierop verschijnen, evenals de uitslagen van deze contesten.
Heel veel leesgenot gewenst en meld je aan voor een automatische update van deze ATV nieuwsrubriek.
73 Roel PA1DYK
PE5PVB
.
.
Berichten: 43
Lid geworden op: 27 okt 2008, 13:15

Re: Nieuw subforum!

Ongelezen bericht door PE5PVB »

Roel,

Wil je de tekst van je rubriek in de Electron ook hier publiceren voor de mensen die geen lid zijn?
PA1DYK

Re: Nieuw subforum!

Ongelezen bericht door PA1DYK »

Beste PE5BVP,

Dan wordt je toch gewoon lid van de Veron, krijg je het maandblad erbij :-)
De tekst wordt redactioneel separaat opgemaakt, wellicht dat ik een PDF kan inlezen?

73 Roel PA1DYK
Plaats reactie