Op zoek naar info... Teltronic

Speciaal subforum voor discussies over Tetra-gebruik binnen het zend- en luisteramateurisme.

Moderator: PA0ETE

Forumregels
Dit is een speciaal subforum voor Tetra gebruikers en geïnteresseerden. Tip: gebruik de abonnementsfunctie om automatisch per mail op de hoogte te worden gehouden van nieuwe berichten en reacties (helemaal onderin de pagina aan te klikken). Of gebruik de RSS feed om via een RSS reader geïnformeerd te worden.
De moderator van dit subforum is PA0ETE.
Gebruikersavatar
PA1L
.
.
Berichten: 32
Lid geworden op: 24 jan 2012, 23:09
Roepletters: PA1L
Locatie: Drechtsteden

Op zoek naar info... Teltronic

Ongelezen bericht door PA1L »

Alles MDT-400 kan je aan mij kwijt :D
Documentatie, cry en tel bestanden, software......

Bijvoorbeeld een tel bestand met dmo?
PA1L - 9G5EE /\/\/\ D.E.C. - VRZA - Veron /\/\/\ Dares regio 18
Motorola MTP850S /\/\ Hytera MD785G /\/\ Hytera PD785G /\/\ Motorola DM4601
ICOM IC-7100 /\/\ ICOM IC-7300 /\/\ Yaesu FT857D /\/\ Kenwood TM-D710
pe2kmv
.
.
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 jan 2012, 10:57
Roepletters: pe2kmv
Locatie: JO20wu

Re: Op zoek naar info... Teltronic

Ongelezen bericht door pe2kmv »

Beknopte beschrijving van de software om de MDT-400 te programmeren. Wellicht ook handig voor iedereen die info over dit setje zoekt...

'73 de Ronald.
Bijlagen
T2PROProgrammingGuide.pdf
(1.92 MiB) 702 keer gedownload
pe2kmv
.
.
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 jan 2012, 10:57
Roepletters: pe2kmv
Locatie: JO20wu

Re: Op zoek naar info... Teltronic

Ongelezen bericht door pe2kmv »

Kan iemand 'clear' firmware voor de MDT-400 organiseren? Eerste vereiste om te gaan experimenteren is om van dat C2000-spul af te komen. Geen fratsen, dat scheelt (of zit ik dan 1k ernaast?) :wink:

73 Ronald.
pe2kmv
.
.
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 jan 2012, 10:57
Roepletters: pe2kmv
Locatie: JO20wu

Re: Op zoek naar info... Teltronic

Ongelezen bericht door pe2kmv »

Beginnen we met een open deur in te trappen: Teltronic is nogal een 'exoot' op de markt in Nederland.

Maar daardoor is de informatie ook bijzonder schaars. Ik heb reeds bij verschillende grote leveranciers nagevraagd of deze hier meer informatie over hebben. In de regel houdt het op bij de bekendheid van het merk. Maar zaken worden er niet mee gedaan.

Verder probeer ik ook wat informatie uit ON en DL te halen. In DL wordt al langer hiermee geëxperimenteerd, maar ik heb nog niet de juiste contacten weten aan te boren.
Aangezien Teltronic een Spaans merk is, zal het in Zuid-Europa wel wat bekender zijn. Iemand met contacten op het Iberisch Schiereiland kan wellicht verder komen.

Ronald.
Plaats reactie